دومين سالگرد مشعل 12
زهره جلال زاده زهره جلال زاده


اهدا به کارکنان مشعل و در نهایت به آقای محترم مصطفی روزبه!
غنچهء تازه شگفتهء گـُلهای معُطرِ صفا را که با هر لبخند شکرین خویش پیام وسلام های پُر از محبت مرا نثــــــــــــــار دل و دیده گان شما مشعل بد ستان روشن مي فرستد ، با نهایت احترام و سنجیدگی در مقدوم مبارک تان میگـــــــذارم و آرزوی بقا را در آستانهء مقاصد نیک شما نموده و دومين سالگرد ماهنامه وزين مشعل را به شما آقای روزبه و در نهايت به همه خواننده گان محترم مشعل تبريک و تهنيت مي گويم . اخیرآ مطالعه چند شمارهء پیهم مجلهء وزین مشعل در کابل که باگذشت هر روز بصورت گسترده تری انتشار میـابد این فکر و عقیدهء مرا ژرفتر و دقیقتر تر ساخته که واقعآ جوانان از مهمترین قشر جامعه بشمار رفته و در بـــــاز سازی، پیشرفت و ترقی جامعه نقش بسزایی را بازی میکنند. جوانان مثل گُل های خوشرو وخوشبویی اند که سبب شـــادابی و طراوت چمن اجتماع میشوند. هر کشور و ملت کامیاب در قبال خود جوانان فعال، با احساس و مصمم ِ داشتـــه است.
اکنون که بعد از یک دهه تداوم ظلمت بازهم نسیم صلح سر و صورت ما جوانان را به نوازش کشیده بر ماست تـا دست به دست هم داده افغانستان، این خانهء عزیز و مشترک خویش را که نظارهء دیوارهای شکستــــــه و ریخـــــــــته اش هر لحظه اندوه افزون است، دوباره آباد و خوشنمــــــــــا بسازیم. با استفاده از نیروی جوانی و توانائی فکری خویش در جهات مثبت بتوانیم یک افغانـــــستان نوین و عاری از هر نوع تبعیض و کینه و عداوت را به جهــان معرفی نمائیم . علیه هر نوع پدیــــــــــدهء منفی که باعث گمراهی ملت این کشور، بخصوص قشر جوان میگردد، متحدانـــــــه مبارزه نموده و در ایجاد یک فضای سالم و روشن بــــــــــــــــــکوشیم.
من به نوبه خودم درحالي که يکبار ديگر سالگرد ماهنامه محبوب و دوست داشتني مشعل را گرامي مي دارم، از دریافت مشعل اظهار خرسندی نموده و به نمایندگی جوانان با احساس، وطنــــــــــپرست و مردم دوست افغانستان بخصوص شهر کابل، خواهان سعادت و نایل آمدن به اهداف مشروع و همه پسند تان میباشم.
زهره جـلا ل زاده کابل - افغانستان
April 2nd, 2005


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها